توسط پلیس امنیت اقتصادی صورت گرفت:

انهدام باند زمین خواران 11 میلیاردی در کرمان 

فرمانده انتظامی استان کرمان اعلام کرد:

آزادسازی بیش از 30 هزار مترمربع اراضی ملی در کرمان 

فرمانده انتظامی استان کرمان از بازگرداندن بیش از30 هزار و 625 مترمربع زمین به ارزش530 میلیارد ریال به بیت المال خبر داد.   
کد خبر: ۱۴۲۵۸۳۹

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سردار"ناصرفرشید"اظهارداشت:ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان با انجام تحقیقات و بررسی های اخیرخود متوجه شدند شمار زیادی زمین درمحدوده شهر کرمان به صورت غیرمجاز و با سندسازی های جعلی به تصرف برخی افراد سودجو در آمده و کلاهبرداری از شهروندان و ایراد زیان به خریداران این زمین ها نیز متصور است.
 
وی افزود:دراین راستا ماموران با تکمیل تحقیقات خود و با رویکرد جلوگیری ازخرید و فروش این اراضی و ایراد زیان به شهروندان،طرحی را درراستای مبارزه با این زمین خواری ها درسطح استان اجرا و با تلاش شبانه روزی موفق شدنددر مجموع بیش از30 هزار و625 متر مربع زمین که کارشناسان مربوطه ارزش آن ها را بالغ بر530 میلیارد ریال اعلام کردند را به بیت المال بازگردانند.
 
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به دستگیری 4 متهم دخیل در این زمین خواری و سندسازی های جعلی و معرفی آنان به مراجع قضایی تصریح کرد:مهمترین دستاورد این اقدام پلیس جلوگیری از کلاهبرداری های ناشی ازنقل و انتقال این زمین ها به شهروندانی بود که درصدد تهیه زمین بودندو قطعا با زیان و مشکلات بزرگی روبرو می شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها